• Joskin Kippers

    JOSKIN Trans-KTP 9/45 en 11/45 en 15/45

    De conische laadbak van de JOSKIN Trans-KTP 9/45 en 11/45 en 15/45 kippers zijn uit HARDOX vervaardigd, waardoor zij met een lichte constructie toch zeer sterk en slijtvast zijn. Dankzij hun lage bakhoogte is het gemakkelijk deze kippers met kleine graafmachines te laden. Met een inhoud van maximaal 5 m³ zijn de JOSKIN Trans-KTP kipwagens ideaal voor kleine werkterreinen en uitrustingen.

    Standaard uitrusting:

    • Enkelasser (9/45) en tandemasser (11/45)
    • Conische laadbak uit HARDOX staal
    • Bodem en zijwanden uit 4 mm HARDOX
    • Korrelstraling, twee componenten lak
    • Wegdraaiende verlichting
    • 2-delig hydraulisch achterschot
    • D.W. hydraulische sleepvoet
    • Opening en hydraulische sleepvoet op één ventiel met handbediend 6-wegkraan
    • Kipcilinder in cardanring gemonteerd en vóór het onderstel verankerd is
    • Vast geschroefd trekoog
    • Dissel met dwars bladvering
    • Hydraulische remmen
    • Vastgeschroefd JOSKIN Roll-Over boggie met parabolische veerbladen op 11/45
    • Voorbereid voor oprij planken

    Opties:

    • Gegalvaniseerde kopschot
    • Draaibaar trekoog
    • Zij- en/of achterbumpers
    • Zijlichten
    • Aluminium oprij planken (bv: voor het laden van een graafmachine)
    • Kipsysteem met aftakas aangedreven hydr pomp
    • Graanschuif (260 x 175 mm)
    • 250 mm aluminium opzetschotten

    JOSKIN Trans-KTP 17/50, 22/50, 27/55 EN 27/65

    Als een echte  grondverzet kipwagen is de JOSKIN Trans-KTP 17/50, 22/50, 27/55 EN 27/65 een sterk en flexibel voertuig dat ontworpen is voor zwaar transport in de zwaarste omstandigheden bij  grondverzetwerk. Doordat de conische laadbak volledig met HARDOX gezet is, wordt een nog hogere elasticiteitsgrens bereikt waardoor vervorming wordt voorkomen.


    Standaard uitrusting:

    • Conische laadbak uit 6 mm HARDOX 450 staal
    • Korrelstraling, en twee componenten lak
    • 1-delige hydraulische deur achterschot uit HARDOX met grote opening
    • Achterschot cilinders beschermd ingebouwd  in de arm
    • Kipcilinder die in een cardanring  gemonteerd is
    • Hydraulische sleepvoet
    • Deuropening en sleepvoet  op 1 hydr ventiel met handbediende 6 weg kraan
    • Wegzwenkende en beschermde verlichting
    • Vastgeschroefd draaibaar trekoog
    • Disselvering door bladveren
    • JOSKIN Roll-Over boggie met parabolische veerbladen (voor tandemasser)
    • Hydro-Tridem (voor drieasser)
    • Dubbele gedwongen besturing voor drieasser
    • Op het chassis vastgeschroefde boggietafel
    • Banden: naar keuze
    • Hydraulische remmen
    • Gegalvaniseerde frontladder
    • Verstevigde bovenkant van de bakrand

    Opties:

    • Gegalvaniseerde kopschot
    • “Hydro-vering  i.p.v. boggie vering
    • Lucht- of gecombineerd remsysteem
    • Lastafhankelijk remsysteem bij luchtremmen
    • Schommelas i.p.v. boggie
    • Gedwongen stuuras met bladgeveerd boggie of Hydro-Pendul
    • Hydro-pneumatische disselvering i.p.v. bladgeveerde dissel
    • Draaibaar kogelscharnieroog, of kogelscharnieroog
    • Kipsysteem via pomp en aftakas, met elektrische bediening van het kippen en het dalen (standaard op Trans-KTP 27/65)
    • Kipstabilisator met boggie of hydraulische vering (met Hydro-Pendul)
    • Opstapelbare aluminium opzetschotten (250 of 500 mm)
    • 2-delige achterdeur
    • Graanschuif (400 x 400 mm) op 2-delige achterdeur
    • Frontkipcilinder
    • Aangedreven as(sen)